Velkommen til Vejen Køreskole. Her kan du lære os lidt bedre at kende.

Vi er detaljerede og følger nøje den enkelte elevs behov og om nødvendigt kan undervisningen planlægges individuelt.

dku.png

Jeg hedder Karin Bork og jeg startede Vejen Køreskole op den 1. december 2008. Vi er to kørelærere i køreskolen. Hans Jørgen og Karin. Vi har teorilokale i Vejen og kan køre med vores elever i Vejen, Kolding og Ribe.

I Vejen Køreskole synes vi at det er vigtigt, at du får nogle gode informationer inden du starter på køreundervisningen. Derfor kan du bl.a. finde en udførlig prisliste der fortæller dig hvad et kørekort koster.

Det vi kan tilbyde dig er et sjovt og spændende forløb, hvor du grundigt bliver lært om, hvad det vil sige at køre bil, og ikke mindst huske det bagefter. Det er et tæt samarbejde mellem elev og lærer at tage kørekort, og vi vil gøre vores til at det ikke bliver kedeligt!

Hos os stræber vi efter at vores elever kommer igennem første gang. Det betyder at du har opnået en vis sikkerhed, både teoretisk og praktisk, så du er mindre nervøs inden prøverne.

De fleste tager kun ét kørekort i deres liv og derfor er det vigtigt, at du vælger en køreskole hvor du får en god undervisning, så du lærer at passe på dig selv og andre i trafikken. Vi gør meget ud af at lære dig den rigtige trafikforståelse.

Mange køreskoler bruger kun “computer undervisning”, men en computer kan ikke undervise, du kan ikke stille spørgsmål og den kan ikke se om du har opfattet budskabet på den rigtige måde.

Derfor et godt råd:

Undgå derfor køreskoler med computerundervisning når du vælger køreskole. Der er mange der kun er interesseret i dine penge.

At tage kørekort er en investering for livet, og livet skal vi passe godt på.

Fokuspunkter

• Lav dumpeprocent

• Klar til teoriprøve efter 7-8 uger

• Holdstart ca. hver måned

• Samme kørelærer i enten teori eller kørsel under hele forløbet

• Undervisning i lektionerne foregår som klassisk tavleundervisning

• Lyse og venlige undervisningslokaler

• Gratis 4 måneders login til teoriundervisning.dk (værdi 499 kr)

• Centralt beliggende i Vejen bymidte

• Tæt ved tog- og rutebilstationen

• Vi kører både i Vejen, Ribe og Kolding

Erfarne og flinke kørelærere

Hos Vejen Køreskole gør vi vores bedste for at der kun kommer gode og sikre billister ud på vejene.

Bilerne

TROCMANUEL.png

Volkswagen T-Roc Sport 2018

Vores T-Roc har en 1.5 TSI motor med 150 hk. Bilen er udstyret med de nyeste sikkerhedssystemer og har manuelt gear.

Den er nem at indstille så den passer netop dig, og den er utrolig nem at køre.

TROCAUTO.png

Volkswagen T-Roc Sport 2019

Vores T-Roc har en 1.5 TSI motor med 150 hk. Bilen er udstyret med de nyeste sikkerhedssystemer og har automatgear.

Den er nem at indstille så den passer netop dig, og den er utrolig nem at køre.

Kørelærerne

transparentkgb2.png

Karin Bork

Tlf.: 50 73 21 96

Karin har normalt al teori med onsdagsholdene og kører i vores Volkswagen T-Roc med automatgear. Automatgear foretrækkes af de fleste generhververe.

transparenthjb2.png

Hans Jørgen Bork

Tlf.: 26 84 85 26

Hans Jørgen kører i vores Volkswagen T-Roc med manuelt gear og har normalt alle elever fra torsdagsholdene, både teori og praktisk øvelseskørsel.

Derudover har Hans Jørgen vores engelsk hold både teori og praktik.