Handelsbetingelser

Betaling

Vejen Køreskole modtager betaling med MobilePay, FIK-BankIndbetaling, Bank overførsel og Kontant.

Lovpakken betales i 2 rater: 1. rate seneste 10 dage efter holsstart. Betaling af 2. rate skal ske før aflæggelse af den teoretiske prøve.

Andre ydelser betales senest før aflæggelse af den praktiske køreprøve.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms. (dog ikke prøvegebyr)

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@vejenkoreskole.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Køreskolen opkræver gebyr på kr. 2.000,- ved for sen afmelding (minimum 1 uge før holdstart) til kurset.

Afbestilling af prøver

Hvis du vil aflyse en allerede bestilt prøve, kræver Færdselsstyrelsen at dette gøres 5 hverdage inden kl. 12:00. Det betyder at køreskolen senest 2 hverdage inden tidsfristen skal have besked om aflysningen. Dette skal gøres ved at sende besked via sms til 50 73 21 96 eller 26 84 85 26 . Herefter bekræftes det at aflysningen er fuldført. Du skal være opmærksom på, at der vil blive opkrævet nyt berammelses gebyr for bestilling af ny prøve.
Hvis aflysningen ikke sker rettidigt, vil Færdselsstyreslen opkræve nyt prøvegebyr for ny prøve.

Husk, du er selv ansvarlig for din undervisning, og at dine dokumenter (ansøgning om kørekort(P-23), lektionsplan etc.) til enhver tid er udfyldt korrekt.

Det er altid elevens eget ansvar at have samtlige dokumenter i underskrevet stand med til de respektive prøver, myndigheder samt under kørsel, baner og til teoriundervisningen. Er dine dokumenter mangelfulde, og der f.eks. mangler underskrifter, risikerer du ikke at kunne gennemføre det planlagte forløb til f.eks. manøvrebane, glatbane, kørelektioner, teoriundervisning, teoriprøve eller praktisk prøve.

Nægtet adgang pga. mangelfuld eller ukorrekt udfyldte papirer til f.eks. kørelektioner, manøvrebane, glatbane, teoriprøve samt praktisk prøve betyder genbestilling og dermed genbetaling jvf. prislisten (se siden om priser på hjemmesiden).

Aspiranten hæfter altid for egne dokumenter, disse kan ikke indleveres digitalt, eller udleveres digitalt, ej heller sendes med post.
Enhver deling af dokumenter er omhandlet af køreskolens GDPR politik

Øvrige betingelser

Der henvises til siden om priser på denne hjemmeside.